Blitzkrieg 2015

BLITZKRIEG 2015 / Operation Citadel

Cuprins:

  1. Poveste
  2. Harta interactiva
  3. Program eveniment
  4. Beneficii participanti
  5. Costuri eveniment
    1. Bilete
    2. Mâncare & băutură
    3. Cazare
  6. Locația de joc
  7. Facțiuni / Dress Code
  8. Regulament de joc
    1. Generalitați
    2. Obiective
    3. Zone de joc (RedZone, YellowZone, GreenZone)
    4. Zone de respawn
    5. Buncare
    6. Misiuni
    7. Zone de respawn
    8. Achiziții tactice
    9. Evaluarea rezultatelor
  9. Link-uri utile
  • POVESTEA

va urma …

  • HARTA INTERACTIVĂ

BK2015_IMG_02.jpg

Acesta este o hartă fictivă nu are echivalent în teren și este creată pentru a marca progresul facţiunilor combatante de-a lungul anilor.

După BLITZKRIEG / Operation Uprising din 2014 Hoarda Rebelă a mai adăugat un teritoriu în urma victorie asupra Alianței Armate. Deci la BLITZKRIEG / Operation Citadel, evenimentul din 2015, Hoarda pornește cu două teritorii cucerite … iar lupta va fi mai înverşunată. Ce va urma și ce surprize v-au pregătit organizatorii la evenimentul din acest an, ramâne să vedeți la sfârșitul lunii iulie … noi vă așteptăm.

  • PROGRAM EVENIMENT

Check-in: Joi 30 iulie după ora 15:00

Durată joc: 27 ore de joc continuu, inclusiv jocul de noapte

Start joc: Vineri 31 iulie, ora 12:00

Stop joc: Sâmbătă 01 august, ora 15:00

After party: Sâmbătă după ora 16:00 se va organiza BLITZKRIEG PARTY. Din program: tombolă AIRSOFT.RO & sponsori (în 2014 valoarea totala a premilor a fost de peste 5000 lei și 30% din concurenți au castigat câte un premiu), muzică (DJ), voie bună, povești vânătorești la o palincă de Zalău și un ceaun oferit gratuit de MEERKATS.

Plecare spre casă: Duminică după trezire.

  • BENEFICII PARTICIPANȚI

Asemenea evenimentului din 2014 Airsoft.ro va fi sponsorul oficial al Evenimentului BLITZKRIEG – Operation Citadel.

În prețul biletului sunt incluse în timpul jocului:

  • participarea la eveniment (logistică, recuzită, etc.);
  • mapa participant (include: regulament, hartă, materiale promoționale, etc.)
  • 5 litri de apă;
  • un sandwich pe parcursul desfășurării jocului (la alegere din 4-5 variante);
  • toalete ecologice (de cea mai buna calitate);
  • asistență medicală specializată.

În prețul biletului sunt incluse la BLITZKRIEG PARTY (atmosfera va fi întreținută de un DJ):

  • o porție de ceau;
  • o porție de ”Pălincă de Zalău” (100 ml);
  • o porție de vin de la Crama Gârbova (250 ml)
  • participare la tombola BLITZKRIEG, care include premii din partea sponsorilor și produse promoționale;
  • câte un voucher cu 10% REDUCERE tuturor participanților la eveniment pentru achiziții din magazinul online www.airsoft.ro. Voucher-ul va fi sub formă de bilet și este valabil din momentul plății acestuia până la finalul anului în curs (*Reducerea nu este valabila pentru produsele aflate deja la promoție);
  • multe alte surprize.
  • COSTURI EVENIMENT

Plățile prin virament bancar se fac în contul următor:

  • IBAN: RO07 RNCB 0227 0361 4663 0001
  • Bancă: Banca Comercială Română
  • Titular: Gligor Mihai Ioan Emanoil

Notă: pentru plăți sub 100 lei se plătește extra un comision de 4 lei.

!!! IMPORTANT: După efectuarea plății trebuie să trimiteți un mail pe adresa salut@meerkats.ro cu următoarele detalii: ”nume / prenume / callsign / suma plătită” a persoanei (persoanelor) pentru care s-a făcut plata.

  • BILETE

Bilet tip A:   90 lei/participant pentru biletele plătite în prima lună, perioada 15.03-15.04.2015;

Bilet tip B: 125 lei/participant pentru biletele plătite în următoarele trei luni, perioada 16.04-15.07.2015;

Bilet tip C: 180 lei/participant pentru biletele plătite în ultimele două săptămâni, perioada 16.07-31.07.2015;

Notă: Facțiunile ”Press” și ”Voluntari” nu achită bilet dar trebuie să se înscrie la eveniment.

  • MÂNCARE & BĂUTURĂ

BLITZKRIEG BAR vă pune la dispoziție o gama variată de băuturi răcoritoare și alcoolice la cele mai mici prețuri (cele alcoolice doar după încheierea jocului);

MILITARY CANTEEN vă include o zonă cantină și una de luat masa. Vor fi puse la dispoziția jucătorilor următoarele produse:

  • sandwich-uri reci și calde de 4-5 feluri;
  • produse la grătar preparate pe loc de 2-3 feluri;
  • crenvuști fierți de 2 feluri;
  • multe altele.

!!! Produse vor fi proaspete și de cea mai bună calitate. Pe acestă cale ne cerem scuze pentru modul în care firma de catering s-a ocupat de cantină anul trecut. Vom face tot posibilul ca anul acesta serviciile să fie de cea mai bună calitate.

Notă: Vom publica o listă orientativă cu produse și prețuri în perioada apropiată evenimentului.

  • CAZARE

Cazare tip A:   La cortGRATIS. Localizare: în GREENZONE, lângă zona de joc.

Cazare tip B:   La cabană montană CONTRA COST (50lei/noapte/pers). Localizare: la o distanță de 100-300m de GREENZONE. Locurile de cazare sunt limitate la 35 locuri în 2 cabane mari din lemn, cu băi şi bucătării complet utilate. Diponibilitate joi,vireri,sâmbătă noaptea. Pentru informații și rezervări: 0740.310.752 – Ciocanu’.

Cazare tip C:   La pensiune/hotelCONTRA COST. Localizare: în stațiunea Păltiniș care se află la o distanță de 5 km de GREENZONE, accesul se face pe un drum forestier de bună calitate. Stațiunea Păltiniș oferă o mare varietate de pensiuni și hoteluri care pot satisface cele mai pretențioase gusturi. Recomandam Hotelul Cindrel de 4 şi 3 stele (http://www.hotelcindrel.ro) din punct de vedere al capacității și localizării. Acesta se află pe drumul principal spre locație la doar 4 km de GREENZONE. Se pot face rezervări la orice pensiune sau hotel din staţiunea Păltiniș.

  • LOCAȚIE DE JOC

BK2015_IMG_01.jpg

Zona de joc (REDZONE) se găsește în vecinătatea taberei Șanta (locul de desfășurare BLITZKRIEG: The Challenge 2014). Șanta se afla la 4 km de Păltiniș, care este o staţiune turistică permanentă, situată în Carpaţii Meridionali, pe versantul nord-estic al Munţilor Cindrel, la 35 de km distanţă de Sibiu, de care, de altfel, şi aparţine.

Păltinişul este cea mai veche şi cea mai înaltă staţiune din România. Aşezarea, de sub Vf.Onceşti, ce se întinde într-o pădure de conifere, la altitudinea de 1442 de metri, a fost întemeiată de Societatea Carpatină Transilvania, la sfârşitul secolului al XIX-lea. Datorită vechimii lor de peste un secol, trei dintre cele peste 40 de vile ridicate în timp, în staţiune, au fost declarate monumente istorice: Casa Turistilor, Casa Medicilor şi Sala Monaco. Factorul terapeutic principal îl reprezintă climatul alpin cu aer puternic ozonizat, bogat în aerosoli şi radiaţii ultraviolete.

  • FACȚIUNI / DRESS CODE

Alianta Armată reprezintă corpul principal al armatei și este compusă din aproximativ 45% dintre jucători. Va putea folosi doar uniforme de camuflaj deschise (multicam, ACU digital, tropentarn, desert, ATACS, desert marpat, etc.). Pe cap obligatoriu cască sau bonnie hat, oricare altă variantă este interzisă. Interzis a se folosi face paint.

Hoarda Rebelă reprezintă uniunea triburilor rebele și este compusă din aproximativ 45% dintre jucători. Va avea voie să folosească doar uniforme de camuflaj închise (woodland, flecktarn, marpat etc). Pe cap se poate purta bereta, shemagh, bandana sau capul descoperit. Optional, dar recomandat, se va folosi face paint. Interzis a se purta șapcă tip Baseballcap, casca sau bonnie hat

S.D.F. Solution Inc. (contractori) reprezintă un grup restrâns de de luptători de elită angajați de Legiune pentru diferite misiuni. Este compusă din aproximativ 10% dintre jucători. Au voie sa folosească doar uniforme uni, fără patern (negru, olive, kaki, coyote, albastru, etc.), se pot purta pantaloni de camuflaj doar în combinație cu tricou negru (recomandam tricoul BLITZKRIEG). Pe cap se poate purta doar șapcă tip Baseballcap, oricare altă variantă este interzisă. Interzis a se folosi face paint.

Legiunea (organizatori) are voie sa folosească uniforme uni, fără patern și haine civile. Obligatoriu tricou sau vestă albastră de organizator. Pe cap poate purta orice variantă.

Misiune legionari: protecție sat, asigurare transport aprovizionare, furnizare pirotehnice – in game, furnizare respawn mobil.

PRESS (jurnaliști de război) reprezintă un grup restrâns format din însoțitorii jucătorilor de airsoft care nu practică acest sport dar vor sa participe la eveniment. Sunt cei care strâng, a analizează și prezentă fotografii sau informații referitoare la evenimentele de pe câmpul de luptă. Obligatoriu tricou bleumarin inscripționat PRESS (furnizat gratuit de organizatori). Se recomandă folosirea hainelor civile. Pe cap recomandăm a se purta șapcă tip Baseballcap de culoare închisă (bleumarin).

VOLUNTARI (civili) reprezintă un grup restrâns format din persoane care nu practică acest sport dar vor să ajute la organizarea evenimentului.  Obligatoriu tricou bleumarin inscripționat VOLUNTAR (furnizat gratuit de organizatori). Se recomandă folosirea hainelor civile. Pe cap recomandăm a se purta șapcă tip Baseballcap de culoare închisă (bleumarin).

  • REGULAMENT BLITZKRIEG
  • GENERALITĂȚI:
  • În principiu regulamentul de joc va fi SB 1.1, cu mici modificări, poate fi consultat pe forumul nostru – Regulament de joc al Meerkats Club
  • Monedă oficială la BLITZKRIEG este diamantul, acesta este de două valori (culori);
  • Toate diamantele adunate din dominația buncărelor, misiuni, probe individuale sau din sat se centralizează în seifurile aflate în HQ-urile facțiunilor, de unde NU pot fi furate.
  • OBIECTIVE
  • Obiectivul principal al jocului este ocuparea și menținerea controlului asupra buncărelor la orele indicate în regulament (aceste sunt de mai multe tipuri și au valori diferite în diamante) – vezi 9.3.;
  • Obiectivul secundar al jocului este îndeplinirea misiunilor primite din HQ (aceste sunt de patru tipuri) – vezi 9.4.;
  • Obiectivul terțiar al jocului este strângerea de resurse împrăștiate pe toată suprafața de joc (REDZONE) reprezentate prin pet-uri de 0,5 litri vopsite într-o culoare stridentă. Pet-urile vor fi colectate de către jucători și răscumpărate de către banca Legiunii aflată în sat. Unele pet-uri au în interior extra cadouri surpriză: sume mari de diamante, cafea și băuturi răcoritoare gratuite.
  • ZONE DE JOC

REDZONE

Reprezintă zona principală de joc. Aceasta zonă este IN GAME și în ea se poate angaja orice oponent.

Particularități:

  • Intrarea se face doar prin locurile special amenajate (bariera marcată REDZONE)
  • Reintrarea în joc, din sat, se face prin orice respawn la alegerea jucătorilor (la minim 5 persoane sau la XX:00, XX:15, XX:30, XX:45 ale fiecărei ore);
  • În fiecare zonă de respawn va fi montat un ceas iluminat noaptea.

ATENȚIE: În REDZONE nu se poate intra fără ca jucătorul să aibă pe el vesta reflectorizantă, brățara BLITZKRIEG pe mână (primită la înregistrare), arma să aibă marcajul crono de la înregistrare) și ochelarii de protecție la ochi (acest lucru va fi verificat de către un legionar/organizator).

YELLOWZONE (Satul)

Reprezintă zona neutră. Această zonă este IN GAME dar în interiorul ei NU se poate angaja.

Particularități:

  • Satul este apărat de legionari, aceștia nu pot fi atacați;
  • Legionarii sunt responsabili cu siguranța satului;
  • Este interzisă intrarea în sat cu încărcătorul în armă (transferul între REDZONE spre YELLOWZONE);
  • Pe teritoriul satului jucătorii pot participa la un concurs de tir cu pistolul 1vs1;
  • Pe teritoriul satului va exista un cazino unde se poate juca poker Texas-Holdem sau Balck-Jack împotriva dealerului sau a celorlalți jucători.
  • Aceste probe vor fi recompensate cu diamante (galbene) de valoare mică, cu care se pot cumpăra: ceaiuri, cafea instant, fructe, apă plată. Diamantele galbene se pot depune și în seiful facțiunii pentru a acumula mai multe puncte;
  • Clădirea principală din sat este construită din lemn si mesh imprimat și are în componență: AIRSOFT.RO SHOP & magazine sponsori, CASINO, BLITZKRIEG BAR, MILITARY HOSPITAL, LEGION BANK, MILITARY CANTEEN, REGISTRATION AREA, SHOOTING AREA.

IMPORTANT: Diamantele câștigate în sat se pot transfera între jucători.

ATENȚIE: În această zonă nu se poate intra fără ochelari de protecție (acest lucru va fi verificat de către un legionar/organizator).

GREENZONE

Reprezintă zona campare. Această zonă este OFF GAME și folosirea replicilor este interzisă. Verificarea replicilor se poate face doar în zona special amenajată și securizată în prealabil de organizatori (pentru evitarea accidentelor).

  • ZONE DE RESPAWN
  • Fiecare facțiune are câte o zonă de respawn în HQ-ul propriu și 2/3 zone de respawn distribuite strategic în REDZONE. Acestea vor fi marcate cu bandă roșie/albă și marcaj specific pentru fiecare facțiune;
  • Fiecare facțiune poate cumpăra un respawn mobil la 100 m de baza inamică timp de 60 min – vezi 9.6.;
  • Din respawn se iese la minim 5 persoane sau la orele: XX:00, XX:15, XX:30, XX:45. În fiecare zona de respawn se va afla câte un ceas iluminat noaptea;
  • Pentru a evita blocajele (atacurile repetate asupra respawn-urilor) este permisă deschiderea focului din interiorul zone marcate a respawn-ului, iar asupra persoanele aflate în interiorul acestei zone este interzisă deschiderea focului.
  • BUNCĂRE
  • Dominația buncărelor se va recompensa cu diamante de către arbitrul care constată dominația, la orele prestabilite – vezi regulament jucător;
  • Cuantumul recompenselor sunt prevazute în regulament – vezi regulament jucător;
  • Tip 1: mare din OSB + mesh imprimat – CITADELA (3 steaguri pentru marcare dominație și atac chimic);
  • Tip 2: mediu din OSB + folie (3 steaguri pentru marcare dominație și atac chimic);
  • Tip 3: mici din folie (2 steaguri pentru marcare dominație);
  • La primele două tipuri de buncăre se dă câte un atac chimic la interval de 5 ore (după programul: 13:00/Vi, 18:00/Vi, 23:00/Vi, 06:00/Sâ, 11:00/Sâ), cu suspendarea jocului pentru 30 min. pe o rază de 50 m în jurul buncărului. Atacul chimic se va da de către un arbitru desemnat la 3 minute după ce acesta ajunge la buncărul respectiv. Dacă în momentul atacului chimic se află jucători în interiorul sau pe o raza de 10 m în jurul buncărului aceștia vor fi declarați morți. Arbitrii înmânează recompensa, în diamante, reprezentanților facțiunii a cărei steag este arborat la intervalele orare mai sus menționate.
  • Buncărul mare – CITADELA va fi apărată de contractori (SDF) după atacul chimic;
  • La buncărele mici de tip 3, arbitrii înmânează recompensa (mai mică) în diamante, reprezentanților facțiunii a cărei steag este arborat în momentul în care arbitrul ajunge la buncăr.

IMPORTANT: La ora 14:00/Sâ se va da atacul final asupra CITADELEI, la care vor participa toți jucătorii celor trei facțiuni. Atacul va dura o ora după care jocul se va încheia oficial. Facțiunea care va deține controlul asupra CITADELEI la ora 15:00 va fi recompensat cu triplul recompensei (controlul se face prin poziționarea jucătorilor în interiorul clădirii la ora specificată).

  • HEADQUARTERS (BAZE FACȚIUNI)

Pentru a evita incidentele neplăcute cauzate de atacurile interminabile asupra HQ-urilor (bazele facțiunilor) cucerirea se face prin spargerea balonului la fix ale fiecărei ore. Balonul va fi poziționat într-un loc strategic, prestabilit, marcat vizibil și situat la intrarea în HQ-ul adversarilor. Spargerea acestuia va fi comunicată prin stație de către comandantul HQ-ului cucerit către comandantul atacatorilor. Acesta din urmă va fi recompensat de către bancherul legiunii delegat în fiecare HQ. Diamantele vor fi depuse în banca facțiunii atacatoare.

IMPORTANT: Atacul asupra HQ-ului încetează după spargerea balonului, atacul poate fi reluat la fix ale următoarei ore, când un nou balon va fi repoziționat.

  • ACHIZIȚII TACTICE

Fiecare comandant al facțiunii poate achiziționa gratuit din banca Legiunii:

  • 5 x fumigene militare (pentru atacul asupra buncărelor)
  • 1 x respawn mobil aflat la 100 m de baza adversă timp de 60 minute (pentru atacul HQ-urilor).
  • MISIUNI

Generalități:

  • Toate misiunile îndeplinite vor fi recompensate cu diamante de către bancherul legiunii delegat în fiecare HQ. Diamantele vor fi depuse în seiful aflat în HQ-ul fiecărei facțiuni, de acolo NU pot fi furate;
  • Pentru misiunea de apărare a buncărelor se dau diamante celor care au fost în interiorul buncărului în momentul în care arbitrul constată dominația. Acesta nu pot fi furate, se transportă și se depun în seiful aflat în propriul HQ. (misiune: tip C).

Tipuri de misiuni:

  • Misiuni tip A: probă la concursul BLITZKRIEG: The Challenge. Toate probele concursului nu vor fi contra timp ci împotriva unui adversar din facțiunea adversă. Exemple: tir static cu pistol paralel, tir dinamic cu replica paralel, skirmish 4vs4, probă în paralel de eliminare teroriști + salvare ostatic;
  • Misiuni tip B: misiune cu contraatac din partea adversarilor (adversarul primește aceeași misiune după o anumită perioadă de timp, acesta poate captura recompensa în cazul în care cei care au luat primii misiunea nu s-au mișcat suficient de repede). Exemple: găsire minerale, găsire cutie neagră avion, etc.;
  • Misiuni tip C: misiune similară pentru ambele facțiuni (adversarul primește simultan aceeași misiune, recompensa va fi capturată de cel care îndeplinește primul obiectivul). Exemple: dominație buncăr, salvare parașutist, etc;
  • Misiuni tip D: misiune individuală pentru fiecare facțiune. Exemple: protejare transport valori, apărare convoi aprovizionare, etc.
  • Misiune transport valori. Comandantul poate decide să transfere diamantele la ore cunoscute de către toți jucătorii (după programul: 16:00Vi, 22:00Vi, 06:00Sâ, 11:00Sâ) în banca legiunii (aflată în sat – YELLOWZONE) cantități limitate de diamante. Aceste transporturi de valori pot fi capturate de către inamic – (misiune: tip “protect the VIP”). În cazul în care diamantele ajung în bancă, acestea își dublează valoarea. Persoana care face transportul de valori nu se va putea apăra (fiind considerată mortă), acesta va purta un tricou special albastru (AA) sau rosu (HR). El va fi apărat de un număr de gardieni stabilit de comandantul facțiunii. Comandanții vor fi obligați să facă 4 transporturi de diamante.

IMPORTANT: Persoana care face transportul de valori în momentul în care se deschide focul asupra convoiului se va opri, se va repune în mișcare doar dacă atacul a fost respins. Dacă toți gardieni sunt eliminați diamantele transportate sunt înmânate atacatorilor.Persoana care face transportul nu poate deschide focul, implicit nu se poate trage asupra ei (are rol de VIP neînarmat);

  • Misiune aprovizionare: Legiunea aprovizionează ambele facțiuni cu diamante prin intermediul unui convoi de aprovizionare (cu ATV-ul). Acesta pleacă din sat către HQ-ul Alianței Armate și al Hoardei Rebele, la ore cunoscute de ambele facțiuni de la startul jocului (vezi regulament jucator). Există 3 transporturi pentru Alianța Armată (la orele/ziua 18:00/Vi, 02:00/Vi, 10:00/Sâ) și 3 pentru Hoarda Rebelă (la orele/ziua 15:00/Vi, 00:00/Vi, 12:00/Sâ). Convoiul este format din ATV+șofer neînarmat care poartă un tricou special roșu/albastru și contractori SDF bine înarmați angajați de Legiune pentru protecția convoiului.

IMPORTANT: ATV-ul se va opri în care se deschide focul asupra convoiului, se va repune în mișcare doar dacă atacul a fost respins. Dacă gardienii și eventualii aliați pentru care se face transportul sunt eliminați diamantele transportate sunt înmânate reprezentanților atacatorilor;

  • EVALUAREA REZULTATELOR
  • La finalul jocului diamantele din seifurile facțiunilor vor fi numărate. Facțiunea care a acumulat cele mai multe diamante va fi declarată câștigătoarea evenimentului BLITZKRIEG 2015.
  • LINK-URI UTILE:

Detalii eveniment: LINK

Regulament eveniment: LINK

Înscrieri eveniment: LINK

Listă participanți: LINK

Forum eveniment: LINK

Pagina facebook eveniment: LINK

Pagina facebook Meerkats Events: LINK

Pagina facebook oficiala Meerkats: LINK

Site oficial Meerkats: LINK

Magazin Airsoft.ro: LINK